Sportas namuose

2020 m. kovo 30 d., pirmadienis


Panos, viskas. Aš pradedu. Atrodau klaikiausiai per savo 22 metus, pilvą juosia papildomas nereikalingas riebaliukas, šlaunys per daug jau meiliai glaudžiasi viena prie kitos stovint, rankos irgi apsikarstę papildomu sluoksniu, o juosmens tuoj visai nebematysiu. Mano planas buvo nusipirkti riedučius ir su jais leist laiką parkuose, tačiau sąlygų tam nėra dabar ir neaišku kada bus. O pradėti reikia kuo anksčiau.

Todėl pasiryžau judėti namuose. Turiu kilimėlį, turiu cute sportinę aprangą, patogius kedus, turiu sportinę liemenėlę, gertuvę, turiu internetą, o jame - visokių patarimų kaip sportuoti ir kiek. Dariau nemažą research'ą internetuose ir noriu pakviesti jus kartu su manimi pradėti sportuoti namuose. Ar numest papildomiem kilogramam - ar tiesiog sutvirtinti kūną, jį patonuoti - nesvarbu. Svarbu - darom.

Pasidalinsiu savo planu. Šiandien pavalgiusi pusryčius apsirengiau sportinę aprangą, atlaisvinau kambaryje vietos ir pasitiesiau kilimėlį. Atlikau šią 15 minučių fat burning pilvo presui treniruotę kartu su šia žavia mergina, kuri dar video metu ir pamotyvavo nesustot ir nepasiduot. Nes iš ties buvo sunku. Supratau, kad judėt man jau yra būtina.  Reikia susiimt, vietoj picos - obuolį, vietoj skrolinimo - mankštelę. Šiandien sveriu 72 kg. Tikslas per balandį - 69 kg. Kažkas iš fantazijos srities, bet darysiu viską, kad priartėčiau prie tikslo. Judėjimas ir švaresnė mityba, manau, man padės.


Tiesa ta, kad nemėgstu bėgioti, šokinėti ir kitų labai aktyvių pratimų. Labiau patinka duoti darbo raumenims, kad jie drebėtų ir dirbtų kaip reikalas. Dar labai mėgstu sportuoti su muzika, nes ji labai motyvuoja. Todėl išsisaugojau keletą filmukų, su kuriais bandysiu siekti savo kg tikslo.

Sportuoti kartu su muzika 
Radau labai fainą grojaraštį, kur mergina daro ir rodo pratimus pagal populiariausias šiuo metu dainas. Song workouts - taip vadinasi šis grojaraštis, kuris šiuo metu turi 46 vaidzo įrašus, todėl tikrai yra ką veikti. Taip pat radau ir Latin dance bei Hip Hop dance, tai galbūt esant nuotaikai reikės pabandyti pasportuoti ir su šitomis linksmomis merginomis. Dar ir šokti išmoksiu, ir riebalą deginsiu, kas geriau gali būt? 😎

Programos, kurias renkuosi
Man taip pat pasirodė aktualu - Smaller waist workout. Taip pat neatsisakysiu Full body workout. Kai šiek tiek būsiu pažengusi ir neinkšiu po 10 minučių sporto, bandysiu ir 30 minučių Intense treniruotę. Nes kol kas buvo labai sunku ir Begginer workoutą padaryti, kurį ir minėjau įrašo pradžioje. Taip pat ši merginos žydru kostiumėliu treniruotė pasirodė visai įdomi, daugumos pratimų nesu nei mačius, nei darius, tai kai norėsis kažko naujo, būtinai pasijungsiu ir pajudėsiu pagal šį. 

Nepamirškit, po melsvu tekstu slepiasi nuorodos į youtube video, todėl jei norite prisijungti ir pajudėti namuose kartu su manimi - labai laukiu. Po mėnesio galėsime pasidalinti rezultatais, išgyvenimais bei sunkumais. Žinau, kad norint numesti svorio labai svarbu ir mityba, tačiau joje žinių turiu labai mažai, tai pradžiai atsisakau - miltų, cukraus (kuo mažiau) ir junk food. Ir dar bandau atsisakyti pieno. Dėl odos.

Reikia susiimti, bandysiu neprarasti motyvacijos ir fiksuosiu savo treniruotes užrašofkėj, kad vėliau galėčiau pasidalinti. Man bus didesnė motyvacija sportuoti, nes žinosiu, kad turiu jums papasakoti ir tikrai bus gėda, jei būsiu padariusi tik 3 treniruotes per mėnesį. 😑


Palinkėkite man stiprybės, ištvermės ir visko ko geriausio. 

10 komentarų

  1. Haha, vakar aš dariau tą patį research'ą 😁 ženklas? 😂

    AtsakytiPanaikinti
  2. Siūlau maistą irgi šiek tiek sekti, nes jeigu bus šioks toks kalorijų deficitas - svoris kris. Dabar naudoju MyNetDiary - tobulas app'sas, nes parenka kiek kalorijų per dieną turėtum suvartoti, lengvai suvedamas suvalgytas maistas, rodo, kiek daugmaž kalorijų eikvoji ir pan, tai labai labai ir motyvuoja, ir padeda, o ir tas kalorijų deficitas ne toks baisus, tiesiog vietoj to, kad suvalgytum du vištienos gabalus, įsidedi vieną, o kitą kompensuoji daržovėmis. Aš net pyragu pasilepinu, tik po to kitaip perskirstau dienos kalorijas
    Sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  3. aš džiaugiuosi, jog draugas turi šunį, kurį kartais kartu vedžiojam, o mano gyvenamasis namas - dviaukštis. nuoširdžiai stengiuosi neužsisėdėti, ypač dabar, kai tokie apriboti esame.
    o tau daug daug ištvermės bei stiprybės ir dar šiek tiek to sveiko raumenų drebuliuko po geros treniruotės! ♥

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiū tau ♥
      šiandien jau šiek tiek dreba raumenukai, sunku buvo ir iš lovos išlipti :D bet gerai, juntu kad pajudėjau :D

      Panaikinti
  4. Šaunuolė, Dovile!!! Lauksiu kito įrašo šia tema, smalsu sužinoti kaip sekasi įgyvendinti tikslą 💪 Programėles, kurias naudoji reikės peržiūrėti ir man... Kai pasižiūriu į senas savo nuotraukas IG paskyroje ir dabar... Matosi, kad dabar aš ta mergaitė, kuri pavalgyt mėgsta 😅 Reikia susiimt ir man 🙏

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš ne tik pavalgyt, bet ir pagulėt mėgėja :DDD tai šitas duetas figūrai nelabai :D

      Panaikinti
  5. Puiku, kad pradedi :) Pati ilga laika bandziau ta svori mest, tik pries metus pagaliau pavyko ir negriztamai, tai is savo pacios patirties ka galiu pasakyt, kad tik kaloriju deficitas padeda (lengviausia ji pasiekt siek tiek mazesnem porcijom valgant), sportas tai cia kaip papildymas, kad graziau raumenys atrodytu. MyFitnessPal pakankamai gera programele, gali nusistatyt kokiu greiciu nori svori mest. Siulau pasidaryt sarasa produktu, kurie ir sveiki is ne ypac kaloringi ir kuriuos tikrai megsti, nes kitaip but sunku. Sekmes!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. jau praejo keletas dienu ir tikrai galiu pasakyt, kad be gaaaalo sunku. sunkiai sekasi, bet nuo kazko pradedam visi :D aciu uz patarimus!

      Panaikinti

komentarai motyvuoja ir skatina Influx'o aktyvumą

sek mane instagrame:

© Influx. Design by FCD.