Mini atostogos: savaitgalis Trakuose | Influx

Mini atostogos: savaitgalis Trakuose

2020 m. birželio 14 d., sekmadienis

Su vaikinu norėjome pabėgti nuo miesto šurmulio, nuo kasdien matomos aplinkos. Norėjome pabūti gamtoje, pasivaikščioti, praleisti laiką kartu be darbų, be buities ir pabėgti nuo probemų bent trumpam. Pirma mintis buvo - aplankykime Ignaliną, tačiau dvejojome ir tada pasiūliau Trakus. Niekada ten nebuvome, o ir nuo Vilniaus iki Trakų - vos pusvalandis traukiniu ar autobusu, vos 30 km. Trumpesnė kelionė šį kartą laimėjo ir, susiplanavę kelionę išvykome.

Noriu trumpai papasakoti, ką nuveikėme!

NAKVYNĖ

Kur nakvoti susiradome booking.com - tikriausiai paprastesnio bei patogesnio varianto ir nėra. Pasirinkome šiuos apratamentus - paprastą kambarį (be vaizdo į ežerą) ir už 2 naktis sumokėjome 99 eurus. O išvykome mes penktadienį vakare (birželio 12 d.), kai tik mano antra pusė baigė darbus. Sėdome į 17:35 val. traukinį iš Vilniaus ir atvykome į Trakus. Pėstute nuėjome iki savo laikinų namų ir įsikūrėme. Kambarys buvo tvarkingas, švarus, kvepiantis ir jaukus. Mums jo reikėjo tik pasidėti daiktus ir pernakvoti, tad tam puikiai tiko.

PENKTADIENIO VAKARAS

Įsikūrėme ir jau buvo, jei neklystu apie 7 vakaro, todėl nusprendėme, kad prasieisime Trakais į vieną ar į kitą pusę, kur nors prisėsime atsigerti alaus ir pavakarosime, kadangi daugiau veikti nusprendėme  kitą dieną - išmiegoję ir pailsėję. Taigi kulniavome Trakų gatve ir priėjome restoraną-kavinę "Salos". Užsukome, aplinka buvo labai graži - jauki terasa, o pasukus žvilgsnį į dešinę - ežero grožis. "Salose" atsigėrėme po bokalą alaus, užkandome keptos duonos su česnaku bei sūriu (šis derinukas yra visiškas mano guilty pleasure😁), pasikalbėjome, pasidalinome pradiniais įspūdžiais bei, žinoma, pasigrožėjome vaizdu. Tada grįžome į savo kambarį, išsikrovėme daiktus, nusiprausėme ir ėjome ilsėtis - abu po savaitės buvome nemenkai pavargę, o dar ta nemaža šiluma, kuri buvo penktadienį - kritome kaip lapai.

ŠEŠTADIENIS

Keltis anksti ryte neskubėjome, atsigėrėmė kavos ir kambarį palikome gal tik apie 11 ar tai 12 valandą.  Tiesa, tą dieną oras mūsų tikrai nelepino. Penktadienio karštį pakeitė vos 18-20 laipsnių šiluma, o vėjas buvo didelis ir vėsokas. Žinoma, mes tikėjomes vasariškų orų ir kai palikome namus prie +30, neatėjo į galvą pasiimti šiltesnių drabužių. O didelio šilto megztinio - labai norėjosi. Todėl žinote, ką darėme? Ogi nuėjome, nusiėmėme grynųjų pinigų ir keliavome į Trakų turgų! Taip, keliavome nusipirkti po šiltą megztinį, nes šeštadienis - mūsų pažintinė ir didžiausio veiksmo diena, todėl oras negalėjo mums to gadinti. Taip, aplankėme turgų, nusipirkome po megztinį ir, jau apsivilkę juos dar neišėję iš turgavietės buvome laimingi ir žinojom, kad dabar nesušalsim. 😊

Antroji mūsų veikla buvo - eiti nusipirkti kibinų! Tik prieš aplankant Trakus sužinojau, kad kibinai - toks gan tradiciškas patiekaliukas šiame miestely, o jau atvykusi įsitikinau - kibinų parduotuvėlių čia labai daug ir jų įsigyti galima praktiškai bet kur! 😃 Pasileidome į tą pusę link Trakų autobusų stoties ir kibinus pirmiausia ragavome iš esančios "Senosios kibininės" būtent šalia jos. Skanavau du - vieną su vištieną ir vieną, kaip Aldėja rekomendavo - su šokoladu. Abu kibinai buvo tikrai gardūs, o skanaudama juos atsisėdusi ant ežero kranto supratau - kas nevalgė kibinų prie ežero kranto, tas tikrai nebuvo Trakuose! Toks fainas ritualas, kurį kartočiau kaskart čia atvykusi.

Pasistiprinę pasileidome ežero pakrante, nes patyrinėję žemlėlapį supratome, kad eidami palei pakrantę galų gale prieisime miestelio lankytiną vietą - Trakų pilį. O ėjimas pakrante tikrai nebuvo nuobodus. Eidami pastebėjome labai daug visokiausių, į ežero krantus įsiterpusių lieptelių, kurie lydi saugiai ateiti arčiau ežero. Jų daug ir įvairiausių, žmonės Trakuose tikrai mėgsta vandenį, ateina juo pasigėrėti, pažvejoti, pasimaudyti. Deja, šeštadienio oras nebuvo palankus maudynėms (bent jau asmeniškai man), todėl pasiimtas maudymosi kostiumėlis pas mane taip ir pragulėjo krepšyje. Nieko tokio, nesu didelė tokių maudynių gerbėja, puikiai galiu leisti vasarą ir be to. Tiesa, eidami pakrante priėjome ir lauko treniruoklius, kiek tolėliau - supynių parką, kuriame buvo be galo faina pasisupti - supynės tokios didelės, aukštos - labai smagios! Graži gamta, aplink vanduo, gaivus oras - labai gerai nuteikinėjo visą laiką. Svarstėme ar tik nereiktų pabandyti pavažiuoti vandens dviračiais, tačiau vėjas buvo toks žvarbus, kad į ežerą išplaukti visai nenorėjome. Todėl nusprendėme, kad šią pramogą pasiliksime ateičiai - mat aplankyti Trakus žadame dar, o čia bus puiki paskata nepamiršti pažado.

Galų gale priėjome pilį, perėjome porą tiltų iki jos. Nusipirkome po bilietą į ekspozicijas, pasivaikščiojome pilies kambariais, pažiūrinėjome eksponatus. Nesu didelė muziejų mėgėja, tačiau pilyje vaikštinėti šiek tiek kitaip - siauri koridoriai, tos plytos ir tas specifinis kvapas, blankus apšvietimas, išlaikytos autentiškos detalės - viskas dirgina pasąmonę, vaizduotę ir negali patikėti, kad kažkada seniai seniai, čia irgi virė gyvenimas. Kitoks nei šiandien, bet tuo pačiu ir panašus. Pilis įspūdinga, atrestauruota tikrai autentiškai, galime tik didžiuotis tokiais pastatais ir džiaugtis, kad išliko ateities kartoms. Įdomus jos grožis, nes ką mes paliksime po savęs yra daugiausia daugiabučių dėžutės ir "modernūs" stikliniai namai. Nesakau, kad šiandien neturime įdomių, architektūriškai išliekamosios vertės turinčių pastatų. Turime, bet dabar kuriame visai kitokią istoriją.

Palikę pilį buvome išalkę, todėl grįžome į pakrantę, kuri prie pilies nusėta kavinėmis ir barais, kur gali užsukti ir pasistiprinti. Išsirinkome "Bona pizzeria" greito maisto restoraniuką. Valgiau veganišką burgerį, kurio įveikiau tik pusę - buvo skanu, bet sotu. Dar išgėrėme po puodelį juodos kavos ir pakilome eiti. Apsukome didelį ratą aplink Trakus ir grįžome prie savo laikinųjų namų. Keletą akimirkų atsipūtėme, pasidalinome įspūdžiais. Tada nusprendėme, kad užteks ilsėtis, reikia eiti pasivaikščioti dar. Ėjome iki "Aj šokoladinės". Šokolado skultptūrų žiūrėti nesusigundžiau, todėl ten tiesiog užsisakėme ir suvalgėme ledų. Pirmą kartą ragavau pistacijų skonio ledų - sakyčiau, tokio solidaus skonio reikalas. Suvalgiau, bet tikriausiai daugiau tokių nesirinkčiau - gal mano skoniui buvo kiek per kartu. Kitas rutuliukas - arbūzinis, man daug labiau patiko, gal todėl, kad tą akimirką norėjau labiau pasmaližiauti. Po šio vizito šokoladinėje, grįžome atgal.

Tada nusileidome nuo kalno prie pat viešnagės apartamentų ir ėjome ten įsiterpiančio ežero pakrante. Ir į vieną pusę, ir į kitą. Supratome, kad Trakai nėra tokie dideli, kaip įsivaizdavme, juos apeiti - vienas juokas ir kelių valandų reikalas. Tada supratau, kad jeigu vieši Trakuose ir nevažinėjo po aplinkinius objektus - pelkes, kalvas, pažintinius takus ir kt. tai vienos dienos - nuo ryto iki vakaro Trakuose pilnai pakanka. Visai nereikalingos dvi nakvynės. Tai supratę nusipirkome užkandžių ir ėjome ta pačia pakrante dar kartą, apsukome tą patį ratą dar vieną sykį. Po šio rato jau buvo apie 22 val. vakaro, todėl nusprendėme, kad jau niekur nebeisim ir laikas miegoti.

SEKMADIENIS

Pabudome ~8 ryto, nes išsiregistravimas iš viešnagės - 11 val. Susitvarkėme, susidėjome daiktus ir išėjome. Pakeliui į stotį užsukome į labai vietinę, tokią senais kotletais ir baldų apmušalais atsiduodančią kavinukę, kurioje išgėrėme sultinio ir suvalgėme kibinų. Labai paprasta ten tokia užeigėlė, buvome maloniai pasitikti ir skaniai pavaišinti, tik aplinka tokia šiek tiek prastoko lygio. Tačiau tai nebuvo prioritetas - šiandien buvo dar šalčiau - vos 13 laipsnių, lydimi šalto vėjo ir dulksnos drėgnos, todėl buvo pakankamai jauku ten gauti užuovėją bei karštą maistą su gėrimu. Pasistiprinę ir sušilę kulniavome į stotį. Atvažiavome traukiniu, tačiau grįžome autobusu, nes taip buvo patogiau, greičiau ir nenorėjome daugiau šalti - visgi kad ir kaip svetingai bei maloniai Trakai mus pasitiko, namų ilgesys ir jaukumas jau kvietė, jau buvo įsijungęs. 😄

REZIUMĖ

Ką išmokau šioje kelionėje tai yra tai, kad gyvename Lietuvoje ir nesvarbu, kad tau išvykstant yra +30, rytoj gali būti 3 kartus mažiau, todėl pasiimk šiltų rūbų! 😁 Nepaisant to, savaitgalis praleistas tikrai gerai, pabuvome gamtoje kaip ir norėjome, atsipalaidavome, pailsėjome. Pažinome Trakus iš arčiau. Tiek privaikščiojau, kad dabar Trakuose tikrai nepasiklysčiau ir galėčiau netgi jus laisvai be žemėlapių palydėt į kibinines, prie bankomato, į prekybcentrį, prie pilies ir į trugų! 😁 Trakuose gyvenantys ir dirbantys žmonės pasitaikė malonūs, paslaugūs, gerai nusiteikę. Džiugu tokius žmones matyti, džiugu, kad karantinas ir užklupusi pandemija nesugadino mūsų, spėčiau, kad netgi sustiprino.

Tiek trumpų įspūdžių apie mano savaitgalį! Taip, dieta pagadinta ir buvo tikrai nutrūkta nuo pavadžio, tačiau atostogos - toks retai pasitaikantis pas mane reiškinys, kad norisi sau leisti šiek tiek padūkti, atsipalaiduoti ir negalvoti į priekį tiek daug, pasidžiaugti akimirka, kurioje esu dabar. O dabar jau vėl galiu susiimti, vėl dirbti ir grįžti prie rutinos.

Ar tu kada lankeisi Trakuose? Ar patiko, ką veikei?

8 komentarai

1. Kaip smagu, kad mano patarimas nenuvylė 😁 paskutiniu metu kaip tik vėl planuojam išlėkt į Trakus, tik jau turbūt po egzaminų, tad buvo smagu "pakeliauti" tavo įspūdžiais 🤭

Atsakymai
    1. nenuvylė, ir tikrai nesitikėjau, kad nuvils! 😁 buvo skanu, norėjau parsivežti kalną visą namo, bet suprantu, kad su atostogomis baigiasi ir tokie skanėstai, todėl reikia grįžti prie brokolių) 😁😁

Panaikinti
  2. Prieš porą metų buvom Trakuose. Niekada nebuvau buvusi, tai labai pilis patiko, aišku ragavom išgirtuosius kibinus, dar nulekem į Užutrakio dvarą, vaizdas nerealus���� labai sudomino kibinai su šokoladu, kita kartą būtinai paragausiu ��

Atsakymai
    1. dar man labai patina su varške bei špinatais kibinas, tai šitas duo man pats pats! :D

Panaikinti
  3. Labai fainas įrašas - norėčiau daugiau tokių matyti! O Trakuose aš esu buvus labai daug kartų, tad viską puikiai pažįstu.
    Beje, būtų įdomu paskaityti apie tavo kelioninę kosmetinę ir kasdienę kosmetinę :)

1. ačiū!
      o, geros idėjos, reiks kada prie progos sukurpt) ačiūkas)

Panaikinti
  4. aš irgi Trakuose esu apsilankiusi daug kartų - net ir dabar, grįžus į Lietuvą ir esant geram orui, visada su šeima ten nuvarom pasimėgaut kibinais ir gražia, lietuviška gamta :D man Trakuose labiausiai patiko pasiplaukiojimas laivu, tokia mini pažintinė kelionė, viską aprodo ir papasakoja, gan įdomu ir netgi romantiška. tad kitam kartui tikrai siūlyčiau tai išbandyti! :)

Atsakymai
    1. kvietė mus į tuos laivus kapitonai, bet mes su draugu kažkaip susilaikėme... pasirodė, kad nelabai norim tokios pramogos. :D bet, jei sakai, kad faina, gal reikės išbandyti! :D

Panaikinti

komentarai motyvuoja ir skatina Influx'o aktyvumą