Pūčkorių atodanga ir pažintinis takas, Belmontas

2020 m. liepos 27 d., pirmadienis

Nežinau ar aš apsupusi save tokiais žmonėmis ar visi tikrai labai daug šiemet keliauja po Lietuvą. Kasdien pastebiu žmones besidalinančius vis įdomesnėmis ir viena už kitą gražesnėmis vietomis. Aš ir pati su savo antra puse ieškome kur galime nuvykti Lietuvoje, aplankėme Trakus, Palangą, o šį kartą atsitiktinai panaršiau kur galima nuvykti netoli mūsų namų - Vilniuje.

Supratau, kad pragyvenusi beveik 3 metus Vilniuje jo mačiau palyginti tikrai nedaug. Visai netoli mano namų, už 15 min autobusu yra Pūčkorių atodanga, pažintinis takas ir Belmonto parkas. Prikalbinau savo vaikiną ir išsiruošėme aplankyti šias vietas.

KAIP NUVYKTI

Mes važiavome su 74 autobusu nuo Vilniaus autobusų stoties. Kelias neilgas, kaip ir minėjau ~15 min. Tik kelias iki ten nelabai malonus - nėra šaligatvių, nėra peščiųjų perėjų. Tai kad pereiti gatvę iki stotelės vykti atgal reikia nelabai saugiai bėgti per gatvę. Išlipus stotelėje Pūčkoriai, iš karto patenkate prie keliuko, kur galite eiti tiesiai į pažintinį taką. Mes iš čia išlindome jau pabaigoje, o kelią pradėjome išlipę Pūčkorių atodanga stotelėje ir paėję šiek tiek atgal atsidūrėme tiesiai prie atodangos.

PŪČKORIŲ ATODANGA

Kvapą gniaužiantis vaizdas ne tik iš viršaus, bet ir iš apačios. Tikrai gražu, rekomenduoju nuvykti, jei viešėsit Vilniuje ilgiau ar čia gyvenate ir dar nebuvote. Atodanga labai aukšta - net 65 metrų aukščio. Tai yra pati aukščiausia atodanga visoje Lietuvoje. Tokias vietas, jei įmanoma, privalu aplankyti visais metų sezonais - kertu lažybų, kad kitokie jausmai ir vaizdai čia pasitinka rudenį, o dar kitokiomis emocijomis gali pasikrauti sniegingą žiemos dieną.

Būtinai aplankysiu šią vietą dar ne vieną kartą, o atvykus svečiams pas mane - atvesiu ir juos. Nuo atodangos galima leistis į pasivaikščiojimą Pūčkorių pažintiniu taku.

PŪČKORIŲ PAŽINTINIS TAKAS

6 km besitęsiantis ratu einantis takas labai pilnas gamtos ir jos grožio. Takas eina ir per mišką, ir palei Vilnelės upelį, tad galima ne tik medžių šlamesio paklausyti, bet ir pasimėgauti šalia tekančiu vandeniu. Vilnelė negili upė, todėl būtų galima karštą dieną ir atsigaivinti pabraidžius. Deja mes tam buvome visiškai nepasiruošę, todėl būsime protingesni kitą kartą. Taku eiti mums labai patiko, aplink tokie gražūs vaizdai - tai pakyli ir matai medžių viršūnės, tai nusileidi ir stebi juos labai labai aukštai.

Takas suręstas iš medienos tik pačioje pradžioje nueiti iki atodangos apžvalgos aikštelės. Toliau - tiesiog išminti takeliai ir, kur reikia - laiptai, tilteliai. Tad labai reikalingas dalykas patogi avalynė, kurioje neprakaituotų ir nepavargtų kojos. Taip pat renkantis taku eiti lietingu ar šiaip drėgnesniu sezono metu - botai, nes kitaip ten neišbrisit, bus tik purvas ir vanduo. Tako gale priėjome ir Pūčkorių piliakalnį, įlipome, atsiveria taip pat akims malonus vaizdas. Pasidariau nuo jo viršūnės nuotrauką, tik jau labai susiraukus, nes pavargus ir alkana. 😁

Tiesa, einant pažintiniu taku, maždaug viduryje tako prieisite pramogų ir poilsio centrą Belmontą.

BELMONTAS

Super graži aplinka - nuostabiai įrengtas kompleksas, kuriame yra ką paveikti, kur pavalgyti ir kur paganyti akis. Mes tik paganėme akis, nes įsiterpti į sausakimšą kavinę nepavyko, o čia siūlomos pramogos tą akimirką nesudomino. Eini ir nežinau kur dabar žiūrėti, nes visur taip gražu, visur vanduo, fontanėliai, statulėlės, gėlių darželiai, gražūs pastatai. Akimirką jaučiausi tarsi net nebūčiau Vilniuje, o kažkur kitur, svetur tik ne namuose.

Džiaugiuosi sekmadienio popietę praleidusi gamtoje ir visiškai nenutolusi nuo namų - nereikėjo prisiruošti, planuoti laiką ir kęsti ilgą kelionę. O be to, neišnaršyti miesto, kuriame gyveni tikrai nėra gerai. Kaip mano draugas sakė: "čia neišprusimas yra nežinoti tokių vietų". Ir tikrai. Kaip mes taip pro akis praleidome tokį grožį man iki dabar nedaeina, bet tai jau nebesvarbu, nes vieta jau aplankyta ir įsimylėta. 💛

Ar ir tu šiais metais naršai po Lietuvą? Ką gražaus teko atrasti?

2 komentarai

1. paskutinį kartą čia buvau tikriausiai mokyklos laikais, tad tikrai reikės kurį savaitgalį nuvykti! :)

AtsakytiPanaikinti

komentarai motyvuoja ir skatina Influx'o aktyvumą